Wednesday, January 19, 2005

mari kita sama-sama vote..!

Calon pertama: CHEF WAN

"Tolonglah! ia sebuah kelab tarian dan sudah tentu niat saya pergi ke sana
untuk menari. Bagi saya itu tidak salah

kerana niat saya untuk berhibur sambil bersenam. Bukankah menari satu
daripada riadah seperti aerobik?",

Calon kedua: MISHA OMAR

"Misha rasa gembira menyambut kemerdekaan negara kali ini kerana kali ini,
dapat berduet ngan abang jamal".

Calon ketiga: SYANIE

"Syanie...apakah niat anda apabila anda berjaya mengurangkan berat
badan"...

Jawapan dari Syanie.."Niat saya yg pertama..ingin memakai bikini di tepi
pantai.....".

Calon keempat: AHLI KUMPULAN X FACTOR (tak tau sapa)

"Saya gembira menyambut hari kemerdekaan kita bila negara kita berjaya
mencapai kemerdekaan pada tanggal 31

Ogos, 1956," jawab salah seorang ahli kump X-Factor apabila ditemubual
dalam satu rancangan khas mengenai kemerdekaan tahun lalu dalam siri
"Bersama Norman" yang disiarkan di TV1.

Calon kelima: FIZA

"Fiza pakai seksi sebab bersyukur dengan pemberian tuhan

Yahoo! Messenger - Communicate instantly..."Ping" your friends today!
Download Messenger Now

0 Comments:

Post a Comment

<< Home